joi, 3 septembrie 2009

bored.damn bored.

a trecut si vacanta si m'am plictisit de moarte,as vrea sa merg la scoala dar sa nu inceapa toti profii sa'mi tipe in creier ca asa e bine,vreau daor sa fiu in jurul prietenilor,nu ma omor dupa materiile predate la scoala dar cred ca noua materie o sa ma interesze:psihologie. Pt ca imi place sa desopar gandirea umana,imi place ideea de a intelege oamenii si de ai ajuta,imi place ideea ca pshilogia se leaga de partea emotionala de partea psihica,pentru unele gandiri sunt macabre. As vrea sa stiu cum gandea Hitler,si ce viziune avea asupra rasei umane. Nu ca nu suporta evreii asta stim toti. As vrea sa stiu ce gandea MJ cand vroia sa se sinucida,si de ce a fost de acord doctorul lui. As vrea sa stiu de ce banii sunt cel mai important lucru din viata multora.

Am sarit dintr'un subiect intr'altul:))

later edit:nu mai vreu psihologie,nu vreau sa facem documentare despre imaginatie si creativitate,vreau doar sa trec:))

peace:)>-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu